Podziel sie!

Prada suchawkiW pogoni za marką można stracić nie tylko pieniądze, ale czasem także głowę. Poznajcie z pozoru tanie gadżety, które ze sprawą logo, kosztują prawdziwie bajońskie sumy.

Na początek coś dla fanów kawy serwowanej na wynos. Na pewno na swojej miłości nie raz już mocno się sparzyli, a przynajmniej – sparzyli dłonie. Tekturowe opakowania zwykle mają jeszcze jedną wadę – są najczęściej nudne i mało estetyczne. Prawdziwi esteci i smakosze kawy docenią więc na pewno designerski pomysł londyńskiego projektanta Jimmy'ego Choo. Zaprojektował on specjalne osłonki na kubek, które nie tylko chronią przed poparzeniem, ale także elegancko wyglądają. Przypominający wężową bądź krokodylą skórę kilkucentymetrowy skrawek materiału kupić można za jedyne 165 $. Trzeba tylko uważać, by wraz z papierowym kubkiem przez pomyłkę do kosza nie powędrował także ekskluzywny gadżet.

Jeśli osłonka na kubek od Jimmy'ego Choo nie wystarcza, warto zainwestować na przykład w luksusowe słuchawki. Te ozdobione logiem Prady kosztują co prawda aż 595 $, ale podobno słuchana z nich muzyka nabiera szczególnej głębi i metafizycznego wymiaru. Zresztą – z tak drogich słuchawek nawet cisza musi brzmieć jak najpiękniejsza etiuda.

Snobizm może wkraść się również do sypialni i to niekoniecznie w postaci markowej bielizny. Absolutnym hitem okazały się niedawno prezerwatywy, których wygląd i opakowanie zdobiły charakterystyczne symbole marki Louis Vuitton. I chociaż to nie ekskluzywny dom mody stał za tym projektem, prezerwatywy – mimo zaporowej ceny 68 $ za sztukę – rozeszły się na pniu. Podobnie było kilka lat wcześniej, kiedy ludzi gotowi byli zapłacić 279 $ za prezerwatywy ozdobione logo Chanel. Chociaż i w tym przypadku pomysł okazał się być falsyfikatem, chętnych do zakupu tak snobistycznego gadżetu nie brakowało.

Na koniec szczypta snobizmu sportowego. Choć pomysł z pozoru może wydawać się absurdalny, specjaliści od marketingu marki Chanel zwęszyli w sporcie niezły biznes. W ofercie firmy znajdziemy także sprzęt do tenisa, ping ponga, narty, deskę snowboardową, a nawet rower! Sprzęt sportowy sygnowany nazwą najpopularniejszego domu mody to prawdziwa gratka dla każdego snoba, także dla tego, który na co dzień ze sportem ma raczej niewiele do czynienia. W końcu rower od Chanel wcale nie musi nadawać się do jazdy. Rewelacyjnie za to może zdobić podjazd przed domem albo dodać uroku wykwintnej stylizacji.

Aneta Winiarska

O Nas

Historia każdej wielkiej marki zawsze rozpoczyna się od niepowtarzalnej idei. Sam pomysł to jednak za mało! Potrzeba nadać mu właściwy tor, by marzenia stały się rzeczywistością. Świat mediów i PR-u jest...

Przeczytaj Też

Stylowy minimalizm przenika wiosenną kolekcję damską w KappAhl.
Rozmiar: + -

Salony Urody i SPA

Niezwykła pracownia fryzjerska w samym sercu miasta, w której dominuje profesjonalizm i wyjątkowa atmosfera. Tu kluczem doboru fryzury jest wnętrze i charakter klienta.

Salony Mody

To wyjątkowy salon z włoskimi torebkami. Kupisz tu nie tylko torebki, aktówki i portfele, ale również skórzane torby na laptopa czy luksusowe kuferki na biżuterię.

Twój Sklep

Dziś najważniejsze są natura, zdrowie i piękno. Tu możesz kupić naturalne kosmetyki, naturalne środki czystości i ekologiczne produkty spożywcze sprawdzonych marek.