Podziel sie!

brooke-lark-jUPOXXRNdcA-unsplashJak być fit, gdy praca w domu odbywa się w kuchni? Gdy dostęp do lodówki jest taki prosty, a domownicy kuszą słodkościami? Mamy kilka sposobów!

 Pij wodę

Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić, dlatego zastosuj nasz sposób. Ustaw sobie szklanki z wodą wszędzie, gdzie to możliwe. Dodaj do wody miętę lub cytrynę albo plasterek pomarańczy. Ważne, żeby kusiła i żeby przypominała na każdym kroku o swoim istnieniu. To wpłynie na Twoje nawyki.

Ustaw sobie powiadomienie w telefonie np. "co godzinę wypij dużą szklankę wody". Początkowo strasznie irytujące, ale po tygodniu można się naprawdę przyzwyczaić do sięgania po wodę i wyrobić sobie nawyk. Po 2 tygodniach spokojnie możesz wyłączyć powiadomienia. 

Jedz zdrowo

Kusi Cię podjadanie? To nic złego, ale przygotuj się na zdrowe podjadanie. Przygotuj sobie suszone jabłka, suszone śliwki, orzechy i inne ziarna, które pozwolą Ci zaspokoić nawyk sięgania co chwilę po różne przekąski, ale nie będą to przekąski kaloryczne. Plasterek żółtego sera! A może szyneczka? Zapomnij! Możesz podjadac tylko zdrowe ziarna, sałatki, owoce (ale pamiętaj, że owoce zawierają cukier).

Przygotuj sobie sałatki, które zjesz na pierwsze i drugie śniadanie.

Pokrój marchewkę, paprykę czy pomidorki i miej je na wyciągnięcie ręki. 

Pochowaj wszystkie słodycze. Jeśli masz duże zapasy w domu - rozdaj potrzebującym. Jedzenie słodyczy z pewnością nie pomoże Ci zadbać o linię.

 

Ćwicz w każdym momencie

Masz przerwę między kolejnymi spotkaniami video. Poświęć ją na deskę lub przysiady. Przespaceruj się lub wykonaj szybki trening. Ostatnie badania naukowe pokazują, że nie trzeba wcale katować się godzinami na siłowni, żeby zadbać o swoją kondycję i figurę. Wystarczy, że 2,3 razy dziennie zrobisz kilka intensywnych ćwiczeń.

Siedź wyprostowana! Jeśli masz problem z takim siedzeniem, zainwestuj w tzw. klęcznik, który częściowo wymusza taką postawę. To pozwoli Ci kontrolować mięśnie brzucha.

Możesz też siedzieć na dmuchanej piłce, ale pamiętaj, żeby nie robić tego za długo. Na początek 30-40 minut wystarczy. 

 

Po pracy czas na relaks

Stres, kłopoty rodzinne i lęk przed utratą pracy nie pomogą Ci w zachowaniu sylwetki. 

Śpij regularnie 7-8 godzin i inwestuj w drzemkę w trakcie dnia, ale nie dłuższą niż 30 minut!

Po pracy zadbaj o relaks. Medytacja, joga, gra w Chińczyka, sport, dobre kino - w zależności od tego, co lubisz. Odejdź od komputera i zajmij się czymś innym. Ważne, żeby głową nie siedzieć cały czas w pracy. To powoduje jeszcze silniejszy stres i wycieczki do kuchni. Nasz apetyt jest uzależniony od poziomu stresu. Pamiętaj, że niektórzy nic nie mogą przełknąć, a inni zajadają stresy. 

DSD

O Nas

Historia każdej wielkiej marki zawsze rozpoczyna się od niepowtarzalnej idei. Sam pomysł to jednak za mało! Potrzeba nadać mu właściwy tor, by marzenia stały się rzeczywistością. Świat mediów i PR-u jest...

Przeczytaj Też

Ciepłe rękawice na zimę to podstawa. Muszą być wygodne, miękkie i dobrze...
Rozmiar: + -

Salony Urody i SPA

Wyjątkowy salon fryzjerski oparty o filozofię i produkty marki Kemon. Salon jest niezwykłą miksturą bogatego doświadczenia z nieustanną chęcią rozwoju kunsztu sztuki fryzjerskiej.

Salony Mody

To wyjątkowy salon z włoskimi torebkami. Kupisz tu nie tylko torebki, aktówki i portfele, ale również skórzane torby na laptopa czy luksusowe kuferki na biżuterię.

Twój Sklep

Dziś najważniejsze są natura, zdrowie i piękno. Tu możesz kupić naturalne kosmetyki, naturalne środki czystości i ekologiczne produkty spożywcze sprawdzonych marek.