Podziel sie!

mohito6 510pxRozgrzana słońcem wyspa o dziesiątkach odcieni, Fuerteventura - to właśnie tu rozgrywa się kolejny rozdział wieloletniej historii, za pomocą której Mohito konsekwentnie buduje swoją wizję kobiecości. Na pierwszym planie dominuje zmysłowa, intrygująca i lekko zadziorna Kobieta Mohito, której osobowość znajduje odbicie w projektach z wiosenno-letniej kolekcji marki. Od dziś, wraz z premierą kolekcji wiosna-lato 2015, każda Klientka Mohito może poczuć się jak Ona...

Nieoczywiste zestawienia kolorystyczne i wyraziste printy zainspirowane twórczością Jacksona Pollocka to motywy, które nadają kształt całej kolekcji Mohito SS15. Projektanci marki, śledząc to co dzieje się na światowych wybiegach, wyciągnęli kluczowe trendy i przenieśli je do świata Mohito, w którym na pierwszym miejscu stoi zawsze Kobieta.

W kolekcji królują kobiece modele: ołówkowe spódnice z seksownymi rozcięciami, odkrywające ciało krótkie szorty oraz topy – zarówno obcisłe, jak i te w formie boxy. Idąc dalej, kuszące przeźroczystości łączą się
z bardziej sportowymi fasonami, tworząc modny mix, obecny na wybiegach u Versace czy Alexandra Wanga. Kolekcje dopełniają tuniki o koszulowym kroju, trencze z miękkich tkanin oraz kobiece sukienki – do wyboru w wersji boho lub glamour. Oczywiście żadna z powstałych stylizacji nie obyła by się bez dodatków, wśród nich główną rolę odgrywają okulary przeciwsłoneczne: aviatory, modele z plastikowymi oprawkami w stylu retro czy kolorowe lustrzanki.

mohito8 510pxJeśli chodzi o paletę kolorystyczną, najmocniejszym odcieniem kolekcji jest energetyczny żółty, obecny także
u Chloé, Hermès czy Salvatore Ferragamo. Styliści marki zestawiają go z bielą, czerwienią
i niebieskim w odcieniu electric blue.

Wraz ze startem nowej kampanii swojej premiery doczekała się sesja wizerunkowa autorstwa Marcina Tyszki,
z którym marka współpracowała już w poprzednim sezonie. Fotografowi pozowała Michaela Kocianova, laureatka konkursu Elite Model Look, mająca na swoim koncie kampanie dla m.in. Monique Lhuillier oraz Vivienne Westwood. W swojej karierze Słowaczka wielokrotnie pojawiała się w pokazach topowych domów mody - Diora, Versace czy Dolce&Gabbana. Jej zgrabne ciało można było także podziwiać na wybiegu Victoria's Secret.

Sesję uzupełnia film zrealizowany przez Kubę Kossaka. Krótkie ujęcia i szybki montaż sprawiają, że video doskonale wpisuje się w nowoczesną, teledyskową konwencję. Łatwo wpadający w ucho motyw muzyczny to
z kolei fragment piosenki „Omen" wykonywanej przez Kaję Czulewicz, znanej także z udziału w programie X Factor.

mohito10 510pxZa koncepcję artystyczną kampanii odpowiada W P Onak.

Część kolekcji Mohito SS15 jest już dostępna w salonach marki i na mohito.com. Jej kolejne odsłony będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

O Nas

Historia każdej wielkiej marki zawsze rozpoczyna się od niepowtarzalnej idei. Sam pomysł to jednak za mało! Potrzeba nadać mu właściwy tor, by marzenia stały się rzeczywistością. Świat mediów i PR-u jest...

Przeczytaj Też

Kolekcja obuwia Carinii wiosna-lato 2014.
Retro Marin, czyli marynarskie akcenty w kolekcji Top Secret.
Kolor wina, karmin, szkarłat, malina ... Sezon jesień/zima 2011/12 pokaże...
Zostałaś zaproszona na Andrzejki, a może już jutro idziesz na...
Rozmiar: + -

Salony Urody i SPA

Wyjątkowy salon fryzjerski oparty o filozofię i produkty marki Kemon. Salon jest niezwykłą miksturą bogatego doświadczenia z nieustanną chęcią rozwoju kunsztu sztuki fryzjerskiej.

Salony Mody

Dobrze dobrany stanik to podstawa pięknego wyglądu i zdrowia. Tu możesz skorzystać z porady profesjonalnych brafitterek. Szeroki wybór rozmiarów sprawi, że znajdziesz coś odpowiedniego na swój biust.

Twój Sklep

Dziś najważniejsze są natura, zdrowie i piękno. Tu możesz kupić naturalne kosmetyki, naturalne środki czystości i ekologiczne produkty spożywcze sprawdzonych marek.